Počet záznamů: 1  

Občanská výchova pro 8. ročník ZŠ a víceletá gymnázia

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hrachovcová, Marie, 1943- - Autor
    2. vyd. - Olomouc : Nakladatelství Olomouc, 2005 - 190 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 80-7182-186-1 (brož.)
     občanská výchova
     učebnice základních škol
    SignaturaB 47.549
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníB 47.549   

    Údaje o názvuObčanská výchova pro 8. ročník ZŠ a víceletá gymnázia / [M. Hrachovcová a kol. autorů]
    Obálkový názevObčanská výchova pro 8. ročník základní školy
    Záhlaví-jméno Hrachovcová, Marie, 1943- (Autor)
    Údaje o vydání2. vyd.
    Vyd.údajeOlomouc : Nakladatelství Olomouc, 2005
    Fyz.popis190 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-7182-186-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001526082
    Předmět.hesla občanská výchova
    Forma, žánr učebnice základních škol
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 37.017.4 , (075.2)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Učební text předává řadu podnětů a materiálů k samostatné práci. Jsou zde propojeny aktivizační a kreativní metody s dostatečnou nabídkou poznatků z vědních disciplín soustředěných v učebním předmětu občanské výchovy. Za cenné lze považovat vedení žáků k práci s informacemi, které by měli umět vyhledat v učebnici i v dostupné literatuře, spojit s vlastní zkušeností a vyvodit z ní závěry. Nabídka metod samostatné práce dává žákům pocit potřeby aktivní účasti na získávání aktuálních informací. Tím také i obhájit svůj vlastní názor na otázky současného života naší společnosti a pochopení smyslu občanství v demokracii. V učebnici je vysvětlena řada negativních společenských jevů z oblasti sociálně patologické (xenofobie, rasismus, šikana, agresivita, týrání a zneužívání dětí). Snaha propojit školní prostředí s problémovými situacemi každodenního života vedla k zařazení technik správného rozhodování při řešení konfliktních situací každodenního života – např. pozitivní posilování osobnosti žáka, nácviku asertivního jednání, způsobů obrany při setkání s agresivitou, odmítání drog a alkoholu. Učebnice je koncipována tak, aby vyhovovala vyšším nárokům odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a na druhé straně s ní mohli pracovat i žáci základní školy. Učebnice byla zpracována na základě platných osnov občanské výchovy a je schopna poskytnout žákům na ZŠ dobrý základ nejen pro další studium na středních školách, ale vybavit je i poznatky, dovednostmi a postoji potřebnými v orientaci v běžném životě. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.