Počet záznamů: 1
Marketing
Foret, Miroslav, 1946- - Autor
Vyd. 2. - Brno : Computer Press, 2005 - vi, 149 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-251-0790-6 (brož.)
Praxe manažera
Procházka, Petr - Autor Urbánek, Tomáš, - Autor
marketing
učebniceSignatura C 325.832 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek Spine Title Marketing - základy a principy Main entry-name Foret, Miroslav, 1946- (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data Brno : Computer Press, 2005 Phys.des. vi, 149 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-251-0790-6 (brož.) National bibl. num. cnb001637324 Edition Praxe manažera (Computer Press) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Users/Intended Audience Note Určeno pro marketingové manažery a studenty podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult Another responsib. Procházka, Petr (Author)
Urbánek, Tomáš, 1972- (Author)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , (075) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Jednoduchou a přehlednou formou se seznámíte se vším důležitým, co byste měli o marketingu vědět. Každá z oblastí je živě demonstrována na modelových situacích i případových studiích. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Kniha vám pomůže zvládnout marketingové úkoly a problémy v praxi. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1