Počet záznamů: 1  

Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Lošťáková, Hana, 1953- - Autor
    Vyd. 1. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2006 - 96 s. ; 24 cm
    ISBN 80-7194-919-1 (brož.)
     strategický marketing  řízení vztahů se zákazníky
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 32.003
    Umístění
    Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.003   

    Údaje o názvuStrategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik / Hana Lošťáková a kolektiv
    Záhlaví-jméno Lošťáková, Hana, 1953- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePardubice : Univerzita Pardubice, 2006
    Fyz.popis96 s. ; 24 cm
    ISBN80-7194-919-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001710481
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla strategický marketing * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT (075.8) , 658.8:005.21 , 005.346 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.