Počet záznamů: 1  

Království značky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Haig, Matt - Autor
    1. vyd. - Praha : Ekopress, 2006 - 322 s. ; 23 cm
    ISBN 80-86929-09-4 (brož.)
     obchodní značky  řízení značky
     monografie
    SignaturaC 325.513
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Království značky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 325.513   

    Title statementKrálovství značky : [největší omyly a úspěchy všech dob] / Matt Haig ; [překlad Martina Kusinová]
    Main entry-name Haig, Matt (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Ekopress, 2006
    Phys.des.322 s. ; 23 cm
    ISBN80-86929-09-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb001709069
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalBrand royalty
    Brand failures
    Subj. Headings obchodní značky * řízení značky
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.626 , 005:658.626 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Království značky
    Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.