Počet záznamů: 1
Haig, Matt - Autor
1. vyd. - Praha : Ekopress, 2006 - 322 s. ; 23 cm
ISBN 80-86929-09-4 (brož.)
obchodní značky řízení značky
monografieSignatura C 325.513 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Království značky : [největší omyly a úspěchy všech dob] / Matt Haig ; [překlad Martina Kusinová] Záhlaví-jméno Haig, Matt (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Ekopress, 2006 Fyz.popis 322 s. ; 23 cm ISBN 80-86929-09-4 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001709069 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Brand royalty Brand failures Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.626 , 005:658.626 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1