Počet záznamů: 1  

Spotřební chování a segmentace trhu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Koudelka, Jan - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 - 227 s. ; 30 cm
    ISBN 80-86730-01-8 (brož.)
    Edice učebních textů. Marketing
     spotřebitelské chování  segmentace trhu  marketingový audit
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 31.963
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Spotřební chování a segmentace trhu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněS 31.963   

    Údaje o názvuSpotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka
    Záhlaví-jméno Koudelka, Jan (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006
    Fyz.popis227 s. ; 30 cm
    ISBN80-86730-01-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001705433
    Edice/vedl.záhl. Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů. Marketing
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * segmentace trhu * marketingový audit
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt339.3 - Vnitřní obchod
    MDT 339.138.017 , 658.8:005.52 , 366.1 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Spotřební chování a segmentace trhu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.