Počet záznamů: 1  

Všichni marketéři jsou lháři

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Godin, Seth, 1960- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 187 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7261-151-8 (brož.)
     marketing  marketingová komunikace
     příručky
    SignaturaC 324.930
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Všichni marketéři jsou lháři
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 324.930   

    Údaje o názvuVšichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě / Seth Godin ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
    Záhlaví-jméno Godin, Seth, 1960- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2006
    Fyz.popis187 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7261-151-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001689382
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálAll marketers are liars
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 658.8:316.77 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Všichni marketéři jsou lháři
    Seth Godin je chytrý a dobrý marketér. Proč tedy zvolil jako název knihy zrovna tento? Podle Godina jde o klasický filosofický problém a zároveň slovní hříčku: „Seth Godin říká, že všichni marketéři jsou lháři. Přičemž Godin je sám marketér. Je tedy jeho výrok pravdivý, nebo ne?“. Odpověď můžeme najít v této jeho knize, která vysvětluje, proč dobrý marketing by měl být především o vyprávění příběhů a sdílení nadšení s přáteli, které se jako myšlenkový virus šíří spontánně dál. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.