Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Vyd. 1. - Brno : Masarykova univerzita, 2004 - 166 s. : il. ; 28 cm
    ISBN 80-210-3500-5 (brož.)
      Foret, Miroslav, - Autor
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 31.931
    Umístění
    Marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 31.931   

    Údaje o názvuMarketing : distanční studijní opora / Miroslav Foret ... [et al.]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2004
    Fyz.popis166 s. : il. ; 28 cm
    ISBN80-210-3500-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001490009
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. Na obálce pod názvem: KHMAR. V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.