Počet záznamů: 1  

Alignment, systémové vyladění organizace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kaplan, Robert S., 1940- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 310 s.
    ISBN 80-7261-155-0 (váz.)
    Knihovna světového managementu
      Norton, David P., - Autor
     strategický management  podnikový management  organizace podniku  strategické aliance  Balanced Scorecard
     příručky
    SignaturaC 324.361
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Alignment, systémové vyladění organizace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 324.361   

    Údaje o názvuAlignment, systémové vyladění organizace : jak využít Balanced Scorecard k vytváření synergií / Robert S. Kaplan, David P. Norton ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
    Část názvuJak využít Balanced Scorecard k vytváření synergií
    Záhlaví-jméno Kaplan, Robert S., 1940- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2006
    Fyz.popis310 s.
    ISBN80-7261-155-0 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001705665
    Edice Knihovna světového managementu
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    OriginálAlignment. Using the Balanced Scorecard to Create Corporate Synergies
    Dal.odpovědnost Norton, David P., 1941- (Autor)
    Předmět.hesla strategický management * podnikový management * organizace podniku * strategické aliance * Balanced Scorecard
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.22 , 334.75 , 005.72 , 658 , 005.21 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Druh dok.KNIHY
    Alignment, systémové vyladění organizace
    Nová přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců koncepce BSC na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu strategického "vylaďování" jednotlivých provozních jednotek i štábních (podpůrných) organizačních útvarů (ale i činností správních orgánů firmy, investorů, klíčových dodavatelů i zákazníků) s cílem vytvářet nové synergie a jejich prostřednictvím uvolňovat dosud nerealizovaný hodnotový potenciál, kdy výsledkem jsou nejen vyšší spokojenost zákazníků (vyšší hodnota pro zákazníky), ale i vyšší finanční přínosy pro organizaci (vyšší hodnota pro akcionáře). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.