Počet záznamů: 1  

Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu

  1. korporace

    korporace

    Jméno korporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    Odkaz viz.Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu
    Viz též Novější záhlaví: Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
    Zdroj nalezených informacíwww (Technická univerzita v Liberci) ; Ungerman, Otakar: Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem, 2014 (odkaz viz též) ; www(Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu), cit. 11. 2. 2015 (autoritní forma, odkaz viz též)
    DatabázeSoubor jmen korporací
    Odkazy (1) - Soubor jmen korporací
    (6) - KNIHY
    (1) - PERIODIKA - Souborný záznam periodika
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.