Počet záznamů: 1  

Úloha práce ve výchově

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Sedlář, Richard, 1916- - Autor
    1. vydání - 138 stran ; 8°
    Acta Universitatis Carolinae. Philosophica et Historica. Monographiae ;
     dějiny pedagogiky  práce
     studie
    SignaturaC 318.003
    Umístění
    Úloha práce ve výchově
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 318.003   

    Údaje o názvuÚloha práce ve výchově : studie o výchovném významu práce v dějinách pedagogického myšlení / Richard Sedlář
    Záhlaví-jméno Sedlář, Richard, 1916- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova ve Státním pedagogickém nakladatelství, 1963
    Fyz.popis138 stran ; 8°
    Číslo nár. bibl.cnb000442322
    Edice Acta Universitatis Carolinae. Philosophica et Historica. Monographia ; 6
    PoznámkyRuský a anglický souhrn
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Univerzita Karlova (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla dějiny pedagogiky * práce - pedagogické aspekty
    Forma, žánr studie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 371.381 , 37 , 331 , 37.01(091) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Úloha práce ve výchově
    Studie ukazuje, jak se idea o výchovném významu práce utvářela v historii pedagogického myšlení, jak marxisticko-leninské učení, založené na metodě materialistické dialektiky a tím kvalitativně odlišné od předchozích názorů, dovršuje vědeckým zaměřením dosavadní úsilí, jak lze i dnes, ovšem po přetvoření, aplikovat některé prvky předmarxistických teorií a posléze, jak marxistická pedagogická teorie, Leninem doplněná a rozpracovaná, tvoří podklad pro další prohlubování pedagogické teorie a praxe. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.