Počet záznamů: 1  

Manipulativní nátlak


  1.  Rushkoff, Douglas, 1961- - Autor
    Vyd. 1. - Hradec Králové : Konfrontace, 2002 - 265 s. ; 21 cm
    ISBN 80-86088-07-3
     persuaze  masová komunikace
     studie
    SignaturaC 371.974
    Umístění 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    Manipulativní nátlak
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 371.974   

    Údaje o názvuManipulativní nátlak : (proč tak snadno uposlechneme druhé?) / Douglas Rushkoff ; [z amerického originálu ... přeložila Gabriela Chudašová]
    Záhlaví-jméno Rushkoff, Douglas, 1961- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeHradec Králové : Konfrontace, 2002
    Fyz.popis265 s. ; 21 cm
    ISBN80-86088-07-3
    Číslo nár. bibl.cnb001189751
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálCoercion (why we listen to what "they" say)
    Předmět.hesla persuaze * masová komunikace
    Forma, žánr studie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.776.33 , 316.772.4 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    Druh dok.KNIHY
    Manipulativní nátlak
    Cílem knihy je odzbrojit manipulátory a obnovit sociální interakce, je příspěvkem k boji za mediální vzdělanost. Prodej, reklama, návrhy lekcí, telefonické rozhovory a jiné rituály jsou pouze způsobem, jak zprostředkovat interakce mezi lidmi. Média byla a jsou jednou z forem komunikace, změnila se však mnohdy v prostředky kontrolující naše chování a myšlení. Autor vnímá nátlakové síly ve společnosti jako součásti velkého soukolí, jež se vymklo kontrole. Když si uvědomíme, jak organismus funguje, lze stanovit rozumnou obranu v podobě kontroly nad oním neviditelným ovlivňováním. Autor je českému čtenáři znám z řady článků v časopise Živel a knihy Kyberie. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.