Počet záznamů: 1  

Profesní hodnoty a etické principy v práci učitele

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Göbelová, Taťána - Autor
    Vydání: 1. - 119 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-7464-808-3
     učitelská profese  učitelská profese  hodnotová orientace  pedagogické dovednosti  etika povolání
     monografie
    SignaturaC 371.523
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Profesní hodnoty a etické principy v práci učitele
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 371.523   

    Údaje o názvuProfesní hodnoty a etické principy v práci učitele / Taťána Göbelová
    Záhlaví-jméno Göbelová, Taťána (Autor)
    Údaje o vydáníVydání: 1.
    NakladatelOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2015
    Fyz.popis119 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-7464-808-3 Kč 190,00
    Číslo nár. bibl.cnb002773572
    Poznámky200 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla učitelská profese * učitelská profese - etické a morální aspekty * hodnotová orientace * pedagogické dovednosti * etika povolání
    Forma, žánr monografie
    Konspekt17 - Etika. Morální filozofie
    MDT 37.091.12 , 17 , 316.752 , 37.091.321 , 174 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Profesní hodnoty a etické principy v práci učitele
    Téma profesních hodnot a etických principů učitele je teoreticky a výzkumně řešeno v návaznosti na připravovaný profesní standard učitele, jeho část Učitel a jeho profesní Já. Monografie je členěna do sedmi kapitol. V úvodní kapitole jsou popsána vybraná specifika učitelské profese ve vztahu k legislativnímu rámci výkonu profese, profesním kompetencím a profesním činnostem. Druhá kapitola analyzuje oblast profese učitele v etickém diskursu aplikované a normativní etiky. Ve třetí kapitole je analyzována oblast profesního jednání učitele na základě jednotlivých teoretických a etických přístupů. 4. Kapitola vymezuje specifika étosu učitele jako symbolu osobního postoje. V páté kapitole jsou na základě axiologických teorií analyzovány hodnoty, profesní hodnoty a identifikovány charakteristiky dobrých učitelů na základě kvalitativního výzkumu. V šesté kapitole jsou popsány etické principy v profesu učitele. Závěrečná sedmá kapitola popisuje typologii etických dilemat učitelů a intramorálních konfliktů, na základě kvalitativního výzkumu jsou identifikovány a popsány typy etických dilemat v současné pedagogické praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.