Počet záznamů: 1  

Myslet nahlas - mluvit nahlas

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Feuerstein, Reuven, 1921-2014 - Autor
    Vydání první - 190 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-1168-6
      Falik, Louis H. - Autor   Feuerstein, Refael S. - Autor   Bohács, Krisztina - Autor   Pokorná, Věra - Překladatel
     speciální vzdělávací potřeby  poruchy řeči  vývoj řeči  řečové dovednosti  vyučovací metody
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 372.173
    Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině
    Myslet nahlas - mluvit nahlas
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 372.173   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 372.173 a   

    Unifikovaný název Think-aloud and talk-aloud approach to building language. Česky
    Údaje o názvuMyslet nahlas - mluvit nahlas : přístup k rozvoji řeči / R. Feuerstein, L.H. Falik, R.S. Feuerstein, K. Bohács ; z anglického originálu A think-aloud and talk-aloud approach to building language: overcoming disability, delay, and deficiency přeložila Věra Pokorná
    Záhlaví-jméno Feuerstein, Reuven, 1921-2014 (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Portál, 2017
    Fyz.popis190 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-262-1168-6
    Číslo nár. bibl.cnb002866391
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Falik, Louis H. (Autor)
    Feuerstein, Refael S. (Autor)
    Bohács, Krisztina (Autor)
    Pokorná, Věra (Překladatel)
    Předmět.hesla speciální vzdělávací potřeby * poruchy řeči * vývoj řeči * řečové dovednosti * vyučovací metody
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.04 , 616.89-008.434 , 616.22-008.5 , 159.946.3 , 612.789 , 81'233 , 37.091.3 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině
    Druh dok.KNIHY
    Myslet nahlas - mluvit nahlas
    Feuersteinova metoda zlepšuje poznávací dovednosti člověka a jeho schopnost organizace informací. Podle autora není inteligence neměnnou strukturou, ale je možné s ní pracovat a rozvíjet ji. V této knize autoři rozvíjejí Feuersteinovy principy, založené mj. na neurobiologických výzkumech, v přístupu k stimulaci a obohacení jazykového vývoje malých dětí a těch starších dětí a dospělých, kteří trpí mentální či jinou poruchou. Přístup je založen na principu samomluvy, resp. zprostředkované samomluvy, kdy je dítě účastno samomluvy dospělého (rodič, učitel, terapeut, vychovatel), což mimovolně rozvíjí jeho vlastní jazykové schopnosti. Klíčovým rysem metody je rezignace na interakci s dítětem – cílem není vtáhnout je do komunikace, ale držet ho v prostředí přirozeného jazyka (s dalšími prvky, jako je intonace, gesta, mimika…), které podněcují jeho vlastní schopnost jazykového rozvoje. Dalším krokem může být motivace dítěte k vlastní samomluvě, která je pro ně přijatelnější než komunikace s druhým, přičemž nejde o patologický jev, ale formu rozvoje. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.