Počet záznamů: 1  

The brand flip

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Neumeier, Marty - Autor
    1. vydání - 16 nečíslovaných stran, 140 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-906774-0-1
      Hájek, Roman - Překladatel
     obchodní značky  řízení značky  produktový management  marketingová komunikace  spotřebitelské chování
     příručky
    SignaturaC 370.779
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    The brand flip
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 370.779   

    Unifikovaný název Brand flip. Česky
    Údaje o názvuThe brand flip / stručný přehled od Martyho Neumeiera ; z anglického originálu The brand flip přeložil Roman Hájek
    Záhlaví-jméno Neumeier, Marty (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Anfas, spol. s.r.o., [2016]
    Copyright©2016
    Fyz.popis16 nečíslovaných stran, 140 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-906774-0-1
    Číslo nár. bibl.cnb002858128
    PoznámkyObálkový podnázev: proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Český text
    Dal.odpovědnost Hájek, Roman (Překladatel)
    Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky * produktový management * marketingová komunikace * spotřebitelské chování
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.626 , 005:658.626 , 658.6 , 366.1 , 658.8:316.77 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    The brand flip
    Nové strategie, jak rozvíjet vztahy mezi firmou a jejími zákazníky. Příručka. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.